Case Study

Vi fikk inn en henvendelse fra Tailor Clothing om at han ønsket ny nettside og hjelp med markedsføring.

Han hadde drevet i et par år, men ville ha flere henvendelser på datoene de gjør besøk i forskjellige byer over hele landet.

Som han selv sa så var dette siste forsøk på å få opp omsetningen og fulle kundelister.

Vi hadde to møter med kunde der vi la en plan for nettsiden og hvordan designet skulle bli brukt i mye større grad for å selge inn hva som gjør han forskjellig fra å handle en dress på en av de dyre merkebutikkene. Samtidig så la vi en strategi på hvem han skulle synes mot og hvordan han best mulig kunne bruke eksisterende kundegrunnlag.

For kunde kjørte vi en e-postkampanje i samråd med Facebook markedsføring mot hans publikum.

Det blir ikke noe særlig bedre referanse for vår del enn e-posten vi fikk fra Per-Arne halvveis inn i annonseperioden:

Dere kan bare sette markedsføringen på pause, jeg har fylt opp alle listene!

Hvordan kunden oppfattet samarbeidet med oss:

Hva ønsket du å få til når det kom til Horn, og hvilke utfordringer hadde du?

Primærønsket mitt var å få flere kunder. Hadde en dårlig nettside som var utgått på dato. Både layout og nedlastningstid tok tid. Dette medførte at man ble sett på som en mindre seriøs aktør.

Hvorfor valgte du Horn som leverandør?

Pratet med en del referansekunder. Gjenganger. God pris og utrolig bra service. OG det er noe de ettertrykkelig har levd opp til.

Hvordan syns du kommunikasjon har vært underveis?

Synd man bare har 2 tommeltotter. Den har vært supert. Kjapp feedback, god service, gode innspill og hyggelige mennesker i alle ledd.

Hvor stor har forskjellen vært før og etter du brukte tjenestene våre?

Kort fortalt. Jeg fikk slått på lysbryteren igjen, og nå lyser det slik som det skal!

Ville du anbefalt oss videre til selskaper som deg selv?

Jeg vil anbefale dere til alle selskaper. Uavhengig av størrelse og nivå.

Se nettsideView website